Heb jij een klacht?

Wij vinden we het belangrijk dat iedereen zoveel mogelijk kan meedenken, meepraten en meebeslissen. Toch kan het zo zijn dat je het ergens niet mee eens bent. Je kunt eerst jouw klacht bespreken met jouw begeleider. Dan gaan wij kijken hoe we hoe we hier aan kunnen werken. Liever niet delen met met je begeleider? Of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact via het onderstaande contactformulier.
Bitmap

Locatie

Marowijnestraat 18, 8931 BT Leeuwarden
support

Telefoon

ma. - vr. 9:00 - 12:00
058-2300056
message

Email

info@wederzijds.nl






    Contact opnemen met de klachtenfunctionaris?

    De klachtenfunctionaris kan u helpen bij het oplossen van uw klacht en het vinden van een passende oplossing.

    Dit kan bijvoorbeeld zijn door bemiddeling tussen u en de zorgverlener of door het starten van een formele klachtenprocedure.

    Het is belangrijk om uw klacht zo snel mogelijk kenbaar te maken, zodat er snel actie kan worden ondernomen en de situatie niet escaleert.
    Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris die dit voor u uitzoekt & oppakt.

    Klachtenfunctionaris: Jantina Stoker
    E-mail: info@burovertrouwenspersonen.nl
    Telefoonnummer: 058-7440022