Heb jij een klacht?

Wij vinden we het belangrijk dat iedereen zoveel mogelijk kan meedenken, meepraten en meebeslissen. Toch kan het zo zijn dat je het ergens niet mee eens bent. Je kunt eerst jouw klacht bespreken met jouw begeleider. Dan gaan wij kijken hoe we hoe we hier aan kunnen werken. Liever niet delen met met je begeleider? Of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact via het onderstaande contactformulier of maak gebruik van de mogelijkheid om contact op te nemen met Klachtenportaal Zorg.
2023 Logo Klachtenportaal Zorg B.V.
Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie
Bent u ergens ontevreden over, of heeft u een klacht over onze zorg? We gaan graag met u in gesprek en op zoek naar een oplossing.

Wilt of kunt u de klacht niet bespreekbaar maken met ons, of wenst u onafhankelijke ondersteuning hierbij, dan kunt contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. Klachtenportaal Zorg is een externe organisatie waar we zijn aangesloten om onvrede en klachten over onze zorg te helpen oplossen.

Heeft u uw klacht of onvrede opgestuurd, dan beoordeelt Klachtenportaal Zorg of deze voldoet aan de voorwaarden deze in behandeling te nemen en welke procedure erbij past.

Als er informatie ontbreekt of onduidelijk is, nemen zij contact met u op om het volledig te maken en ervoor te zorgen dat de klachtenprocedure goed opgestart wordt.

Wilt u advies over hoe u om kunt gaan met een situatie waar u ontevreden over bent? Ook dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal Zorg. U start dan nog geen procedure op.

Geef uw klacht door met het klachtenformulier op de website van Klachtenportaal Zorg. U kunt ook een e-mail sturen aan info@klachtenportaalzorg.nl. Weet u niet welke klachtenprocedure voor u geldt? Ook daar kan Klachtenportaal Zorg u mee helpen.

Bitmap

Locatie

Marowijnestraat 18, 8931 BT Leeuwarden
support

Telefoon

ma. - vr. 9:00 - 12:00
058-2300056
message

Email

info@wederzijds.nl